Adam, yaşlı çiftçinin eşeğini 100 dolara alır. Çiftçi eşeği bir gün sonra teslim edeceğini söyler. Ertesi gün çiftçi adamın evine gelir, “Üzgünüm,” der, “haberler kötü. Eşek maalesef sizlere ömür.”
Adam kamyonetin arkasına bakar, “E, iyi,” der, “paramı geri ver o zaman.”
“Veremem,” der çiftçi. “Harcadım bile.”
“Hım. O halde eşeği indir.”
“Ne yapacaksın ölü eşeği?”
“Piyangoda satacağım.”
“Piyangoyla ölmüş eşek mi satacaksın yani? Mümkün değil.”
“Elbette mümkün. Öldüğünü söylemeyeceğim.”
Aradan bir ay geçer, çiftçi yolda adama rastlar. “E,” der, “ne yaptın bizim ölü eşeği?”
“Dedim ya, piyangoyla sattım. İki dolardan beş yüz bilet sattım ve toplamda 898 dolar kâr ettim.”
“Kimse şikâyet etmedi mi yani?”
“Sadece kazanan etti. Ona da parasını iade ettim.” 🤣🤣
Bir Fıkra Daha Lütfen Tas